1. Příprava nemovitosti na prodej
Způsob prezentace nemovitosti na prodej je naprosto klíčový, rozhoduje o tom, zda-li potencionální klienti budou mít zájem přijít na prohlídku. Lidé chtějí vidět na fotografiích krásné, uklizené, čisté a voňavé interiéry. Pokud v nemovitosti klienti bydlí, tak se společně dohodneme, co vše můžeme udělat proto, aby interiéry vypadaly co nejzajímavěji pro poptávající. Vždy je vše na schválení Vás, klientů. Při prohlídkách rozhoduje "PRVNÍ DOJEM".
2. Profesionální fotografie nemovitosti
Fotografie základ dobrého prodeje. I byt v původním stavu může vypadat dobře. Ne, není to klamání klienta, nebojte se, to my také neuznáváme. Důležité je i zobrazit detail a věci, které mohou být pro potencionálního kupujícího důležité. K focení používám širokoúhlé objektivy a aby vše bylo co nejlepší, absolvovala jsem kurz focení nemovitosti Když v dnešní uspěchané době hledají zájemci vhodnou nemovitost, tak právě fotografie rozhodují o tom, zda je nemovitost zaujme, jestli si detailně nabídku přečtou a půjdou na prohlídku. Zájemci mají rádi i fotky okolí, pohledu z oken, vzdálenosti mezi domy, kam např. sahá polední sluníčko. Foto domů v sousedství, parkoviště, příjezdu, blízkého dětského hřiště, hranic pozemků.
3. 2D půdorysy a 3D půdorysy
Někomu stačí fotky, pro druhé je podstatné, jestli se jim do bytu vejdou např. postele pro tři děti či piáno. Důležitá je tedy srozumitelná dispozice a orientace v prostoru, kterým směrem jsou okna a co je a není průchozí. Na místě jsou i přesné rozměry. Naprostým standardem jsou pro nás u každé prodávané i pronajímané nemovitosti „2D a 3D“ půdorysy.
V běžné inzerci půdorysy schází u většiny inzerátů. Z našich zkušeností víme, že klienti nejsou často schopni z fotek rozpoznat průchodnost místností a zda jim např. nemovitost dispozičně vyhovuje pro jejich rodinnou situaci a počet osob v domácnosti. Přijdou tak do nemovitosti a ihned zjistí, že byt jim nevyhovuje. Zbytečně se pak vzájemně okrádáme o čas.
4. Virtuální prohlídka nemovitosti
3D sken nemovitosti je moderní animovaná technologie pro virtuální prohlídky. K čemu je to dobré? Klienti si mohou nemovitost "projít" již před samotnou prohlídkou, potencionální kupci ví do "do čeho jdou" a na osobní prohlídce se jen již přesvědčí, že opravdu vše odpovídá skutečnosti. Z virtuální prohlídky pořizuji i rychlou videoprohlídku.
Ukázka 3D prohlídky
https://my.matterport.com/show/?m=BsRF7DgvLjK
Ukázka videoprohlídky
5. Záběry z dronu
Pokud to v dané oblasti jde, vždy pořizujeme záběry z dronu. Umožní kupujícím si prohlédnout danou lokalitu z výšky a i to rozhoduje o koupi nemovitosti.
Ukázka
6. Inzerce
Každou nemovitost inzeruji na webových stránkách, ale naprostou samozřejmostí je propagace vaší nemovitosti na veřejných portálech, její pravidelné topování a využívání předních pozic na inzertních serverech. Pokud je to možné používáme i plachty, čím více lidí ví o prodeji nemovitosti, tím je větší pravděpodobnost, že se prodá za co nejlepší cenu. Dále využíváme inzerci místních deníků a letáčků. K propagaci nemovitosti lze využít různé (i placené) kampaně na Facebooku a Seznamu.